ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ

"Το χρονικό της εγκληματικής αδιαφορίας, της συγκάλυψης και της ντροπής"

NEWS

γράφει ο Θεόδωρος Ρηγανάς*

3/3/20241 λεπτά ανάγνωσης

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ

Χθες συμπληρώθηκε ένας χρόνος από το προδιαγεγραμμένο κρατικό έγκλημα στα Τέμπη. Τόσο ο προδιαγεγραμμένος χαρακτήρας του εγκλήματος και οι εγκληματικές ευθύνες του ελληνικού κράτους όσο και οι λυσσαλέες συστηματικές απόπειρες συγκάλυψης των ευθυνών, γίνονται φανερά στα γεγονότα, τα στοιχεία και τις ενδείξεις πριν και μετά την τραγωδία, τα οποία υπενθυμίζονται στους περισσότερους και ίσως δυστυχώς να γνωστοποιούνται για πρώτη φορά στους λιγότερους αναγνώστες.

Η ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ

Ήδη, μήνες πριν από το βράδυ της 28/2, στέλνονται επανειλημμένα ενημερωτικές επιστολές-προειδοποιήσεις από τους μηχανοδηγούς και εξώδικα στον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλή για τα σοβαρά προβλήματα και τα ανύπαρκτα συστήματα ασφαλείας του ελληνικού σιδηροδρόμου, μέχρι να δεχθούν απειλές από την ίδια την διοίκηση του ΟΣΕ και να σταματήσουν. Στις συγκεκριμένες επιστολές γίνεται συνεχώς αναφορά σε πολλά ατυχήματα, αιτία του προβληματικού σιδηροδρομικού δικτύου, στα οποία από τύχη δεν θρηνούμε νεκρούς. Ατυχήματα που προοικονομούν την τραγωδία (θέμα χρόνου ήταν άλλωστε, όπως επισημαίνουν διαρκώς στις επιστολές και τα εξώδικα οι μηχανοδηγοί). Η περιγραφή της τραγικής κατάστασης του σιδηροδρόμου μεταφέρεται από τις επιστολές πάνω στο γραφείο του υπουργού, στην ελληνική Βουλή,με την μορφή ερώτησης βουλευτή της αντιπολίτευσης για τα ζητήματα ασφαλείας στον ελληνικό σιδηρόδρομο, με τον πρώην υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή,κουνώντας επιδεικτικά το δάχτυλο, να απαντά: "Είναι ντροπή και ντρέπομαι που θέτετε θέματα ασφαλείας. Θα ήθελα να ανακαλέσετε αμέσως. Είναι ντροπή." Το 2014 υπογράφεται μεταξύ της ΕΡΓΟΣΕ και της κοινοπραξίας των εταιρειών ΤΟΜΗ και της γαλλικής Alstrom, η περίφημη σύμβαση 717, προϋπολογισμού άνω των 40 εκατομμυρίων ευρώ. Η σύμβαση προέβλεπε την κατασκευή 52 σταθμών και 3 κέντρων τηλεδιοίκησης στο κομμάτι της γραμμής Αθήνα-Προμαχώνας. Η σύμβαση είχε ορίζοντα υλοποίησης το 2016, όμως λόγω συνεχών τριετών αναβολών για ασήμαντους λόγους, η σύμβαση 717 δεν ολοκληρώνεται ποτέ στο σύνολό της. Το 2018 υπογράφεται μία συμπληρωματική σύμβαση, διότι η σύμβαση 717 κρίνεται μερικώς ανεπαρκής. Το 2019, το κέντρο τηλεδιοίκησης Βορείου Ελλάδος καίγεται. Μία ημέρα μετά την τραγωδία στα Τέμπη,την 1η Μαρτίου του 2023, ήταν προγραμματισμένη η επίσκεψη του Πρωθυπουργού Κ. Μητσοτάκη, συνοδεία του Υπουργού Μεταφορών Κώστα Καραμανλή στα εγκαίνια του νέου κέντρου τηλεδιοίκησης του σιδηροδρομικού δικτύου Βόρειας Ελλάδας, το οποίο όμως δεν υπήρχε, ήταν κυριολεκτικά ένα άδειο κτίριο! Ένα (ακόμη) επικοινωνιακό σόου της Κυβέρνησης τελικά ακυρώνεται λόγω του εγκλήματος της 28ης Φεβρουαρίου 2023.

ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ

Είναι βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου 2023, ώρα 23.22, όταν το επιβατηγό τρένο Intercity 62 και η εμπορική αμαξοστοιχία 63503 συγκρούονται μετωπικά στα Τέμπη με τραγικό αποτέλεσμα τον ακαριαίο θάνατο 57 ανθρώπων και τον σοβαρό τραυματισμό δεκάδων άλλων επιβατών. Είναι η ώρα μηδέν. Από εκείνο το χρονικό σημείο και έπειτα, το ρολόι μετράει χιλιάδες ώρες μεθοδεύσεων, ενεργειών συγκάλυψης, αισχρών και υπάνθρωπων δηλώσεων.

Η ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ

Αμέσως μετά το έγκλημα, η Κυβέρνηση σπεύδει να καλύψει τις καταφανέστατες ευθύνες της κάνοντας λόγο για ανθρώπινο λάθος και αποκλειστική ευθύνη του σταθμάρχη Λάρισας. Ο ίδιος ο πρωθυπουργός υπόσχεται να "τοποθετήσει έναν μεγάλο προβολέα που θα φωτίσει την αλήθεια", έχοντας κάνει λόγο ήδη με διάγγελμά του για ανθρώπινο λάθος και ευθύνη σταθμάρχη, χωρίς να έχει προφανώς την ιδιότητα κάποιου λειτουργού της δικαιοσύνης. Λίγο καιρό μετά θα μιλήσει χωρίς ίχνος ντροπής, και για "κομματική εργαλειοποίηση των συγγενών των θυμάτων με στόχο μικροπολιτικά συμφέροντα λίγο πριν τις βουλευτικές εκλογές". Λίγες μέρες μετά την τραγωδία η Περιφέρεια Θεσσαλίας ξοδεύει 750.000 ευρώ(250.000 κοστίζει η εγκατάσταση του συστήματος τηλεδιοίκησης παρεμπιπτόντως) για να τσιμεντώσει, για να επιχωματώσει τον τόπο γύρω από το δυστύχημα, με αποτέλεσμα στοιχεία κλειδιά για το έγκλημα να χαθούν, ενώ παράλληλα αποκαλύπτονται ότι ο Σταθμάρχης Λάρισας ήταν ρουσφετοδιορισμένος με πλημμελή εκπαίδευση από την ίδια τη ΝΔ και ότι στον ελληνικό σιδηρόδρομο έπρεπε βάσει οργανογράμματος, να εργάζονται 2100 άνθρωποι. Εργάζονταν μόλις 700, το 1/3, πολλοί απ' αυτούς προσληφθέντες εκτός ΑΣΕΠ χωρίς να τηρηθεί το αυστηρό πρωτόκολλο και τα αυστηρά κριτήρια και προσόντα που προβλέπεται απ' αυτό να έχει ένας υποψήφιος εργαζόμενος. Η καταγωγή πολλών από αυτών ήταν από την εκλογικό νομό του Κώστα Αχ Καραμανλή, τις Σέρρες! Σύμπτωση απ ότι φαίνεται.. Σχετικά με το μπάζωμα της περιοχής γύρω από τον τόπο του εγκλήματος, ο πρώην Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστος δηλώνει σε κατ ιδίαν διάλογο που είχε με την πρόεδρο του Συλλόγου θυμάτων του εγκλήματος των Τεμπών Μαρία Καρυστιανού, ότι εκτελούσε εντολές! Στην Εξεταστική Επιτροπή τολμά να επικαλείται το πολιτικό δικαίωμά του στην σιωπή, χωρίς να έχει το παραμικρό αίσθημα καθήκοντος να συμβάλλει στην έρευνα για την τραγωδία, και ευθύνης. Προκλητικά αργότερα του δυστυχήματος, συγκεκριμένα στις 23 Νοεμβρίου 2023, συστήνεται εξεταστική επιτροπή από την ίδια την Βουλή για να διερευνηθούν τυχόν ευθύνες από πολιτικά πρόσωπα, τα οποία όμως προστατεύονται από την βουλευτική ασυλία και τον νόμο περί ευθύνης υπουργών. Τα όσα τραγελαφικά ακολουθούν στην Εξεταστική Επιτροπή είναι γνωστά: απρεπείς συμπεριφορές από πολλά μέλη της, αντιδεοντολογική και προκλητική για την μνήμη των θυμάτων συμπεριφορά από τον ίδιο τον πρόεδρο της Εξεταστικής, βουλευτή της ΝΔ Μαρκόπουλο, μη κλήση μαρτύρων-κλειδί για το δυστύχημα και πολλά άλλα που μόνο σε Εξεταστική Επιτροπή δεν παραπέμπουν. Ο πρώην υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Κώστας Αχ. Καραμανλής, διατηρεί στην Εξεταστική επιτροπή μία προκλητική στάση, προσβάλλοντας την μνήμη των 57 θυμάτων, το πένθος και την νοημοσύνη των συγγενών τους. Παίζει με τις λέξεις, λέγοντας ότι στις επιστολές τους οι μηχανοδηγοί αναφέρονταν σε ζητήματα ασφαλείας του σιδηροδρόμου και όχι ότι ο ελληνικός σιδηρόδρομος ήταν προβληματικός. Έμπειροι πραγματογνώμονες αποκαλύπτουν ότι την ημέρα του δυστυχήματος, δεν λειτουργούσε το σύστημα σηματοδότησης στον σιδηρόδρομο, δεν υπήρχε σύστημα τηλεδιοίκησης (είχε καεί το 2019), δεν υπήρχε το αυτόματο σύστημα πέδησης ETCS. Τονίζουν ότι αν λειτουργούσε έστω και ένα από τα παραπάνω, δεν θα θρηνούσαμε κανένα νεκρό το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου 2023, ενώ επιπλέον ο εφέτης ανακριτής επισημαίνει ότι αν είχε ολοκληρωθεί η σύμβαση 717, δεν θα μιλούσαμε καν για ατύχημα σήμερα. Ο σιδηρόδρομος όμως λειτουργούσε με συνθήκες μετεμφυλιακών χρόνων. Όλα εξαρτώνταν από έναν και μόνο άνθρωπο, τον σταθμάρχη, ο οποίος βρισκόταν μόνος και σε περίπτωση π.χ. αδιαθεσίας, δεν θα μπορούσε να αποφευχθεί το μοιραίο. Η μόνη δικλείδα ασφαλείας δηλαδή στον ελληνικό σιδηρόδρομο τα τελευταία χρόνια ήταν η ικανότητα, η πνευματική διαύγεια και η κατάσταση υγείας ενός μόνο ανθρώπου! Έχει σημασία να σταθούμε σε ένα πολύ σημαντικό γεγονός. 4 δευτερόλεπτα μετά την σύγκρουση των τρένων, ακολουθεί μία μεγάλη έκρηξη. Στο βίντεο που διαρρέει στο διαδίκτυο από κάμερα κοντά στον τόπο της τραγωδίας, γίνεται ορατό ένα κόκκινο μανιτάρι, διαμέτρου μεγαλύτερης των 40 μέτρων, την στιγμή της σύγκρουσης των τρένων. Η συγκεκριμένη έκρηξη φαίνεται ότι ήταν η αιτία θανάτου πολλών εκ των θυμάτων(άνω των 30 σε αριθμό) οι οποίοι είτε απανθρακώθηκαν και σκοτώθηκαν ακαριαία, είτε κάηκαν ζωντανοί, είτε εξαυλώθηκαν. Πώς όμως προκλήθηκε η έκρηξη; Τα τρένα είναι ηλεκτροκίνητα, δεν κινούνται με καύσιμα. Η εμπορική αμαξοστοιχία σύμφωνα με την πρώτη ενημέρωση της Hellenic Train στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, έφερε φορτίο το οποίο αποτελείτο από διατροφικά προϊόντα, μπίρες, σύρματα και λαμαρίνες. Μετά από απαίτηση του εφέτη ανακριτή για περισσότερα στοιχεία, η Hellenic Train συντάσσει νέο έγγραφο στο οποίο αναφέρει ότι παρέλαβε στις 26/2, 18 βαγόνια φορτωμένα με λαμαρίνες. Τα περισσότερα εξ αυτών μεταφέρθηκαν την επομένη στον Σταθμό Θριάσιο. Απομένουν 3 βαγόνια αγνώστου περιεχομένου που ξεκινούν με το εμπορικό τρένο στις 28/2 για το μοιραίο ταξίδι. Μία αρχική εκτίμηση λιγοστών εμπειρογνωμόνων η οποία καταρρίφθηκε απ την πρώτη στιγμή που ειπώθηκε, υποδείκνυε τα έλαια σιλικόνης που βρέθηκαν στον τόπο του δυστυχήματος ως την αιτία έκρηξης. Όμως τα έλαια σιλικόνης που χρησιμοποιούνται για την ψύξη των μηχανών δεν αποτελούν εύφλεκτο υλικό. Παρά το καθόλα ύποπτο μπάζωμα της περιοχής από την Περιφέρεια έπειτα από πιέσεις ανωτέρων απ ότι φαίνεται, στον τόπο του δυστυχήματος εντοπίζεται και μία άλλη χημική ουσία, το ξυλόλιο, μία ουσία εξαιρετικά εύφλεκτη. Κι εδώ γεννάται ακόμη πιο σοβαρά το ερώτημα, τι περιείχαν τελικά τα 3 βαγόνια της εμπορικής αμαξοστοιχίας; Προς αυτή την κατεύθυνση στρέφεται και η έρευνα του εφέτη ανακριτή ο οποίος ζητά με μεγάλη καθυστέρηση τα βίντεο από τις κάμερες ασφαλείας στο σταθμό Θεσσαλονίκης όπου έγινε η φόρτωση της εμπορικής αμαξοστοιχίας 63503, αλλά και από τους υπόλοιπους σιδηροδρομικούς σταθμούς απ' όπου διήλθε. Η ιδιωτική εταιρεία ασφαλείας ενημερώνει τον εφέτη ανακριτή ότι τα ζητούμενα αρχεία από το μοιραίο βράδυ έχουν διαγραφεί, διότι έχει παρέλθει μεγάλο χρονικό διάστημα από τις 28/2 και ως εκ τούτου τα αρχεία σβήνονται αυτόματα από τον σκληρό δίσκο. Ο ανακριτής με την σειρά του ζητάει από την ΕΥΠ να ανασύρει τα διεγεγραμμένα αρχεία από τον σκληρό δίσκο, χωρίς αποτέλεσμα. Ο ανακριτής λοιπόν, ζητάει από τον εισαγγελέα να μεταφερθεί το υλικό στον Καναδά, ώστε με τα πιο εξελιγμένα μέσα που διαθέτουν εκεί, να γίνει προσπάθεια ανάκτησης των αρχείων. Ο εισαγγελέας αρνείται με την δικαιολογία ότι με αυτό το τρόπο θα καθυστερήσει η έναρξη της δίκης! Και κάπου εδώ η διερεύνηση της υπόθεσης από τον ανακριτή τελειώνει..

Η ΝΤΡΟΠΗ

Θα σταθώ στο τέλος σε 4 δηλώσεις 4 διαφορετικών προσώπων 4 διαφορετικών επίσημων, ανεπίσημων και άτυπων εξουσιών. Ο τωρινός υπουργός Υγείας της κυβέρνησης Άδωνις Γεωργιάδης σε παλαιότερη εμετική δήλωσή του, λέει το εξής: "Κανένας στην Ελλάδα δεν ενδιαφέρεται για την Εξεταστική στα Τέμπη". Πήρε την απάντησή του χθες, όταν λαϊκά ποτάμια οργής ξεχύθηκαν σε όλη την χώρα απαιτώντας δικαιοσύνη και την τιμωρία των ενόχων. Ίσως να ήταν διαφορετικά τα πράγματα, αν επιβάτες του Intercity 62, ήταν τα καθάρματα που είναι υπεύθυνα για το έγκλημα μαζί με όσους το συγκαλύπτουν. Ίσως χθες να ήταν μία χαρούμενη επέτειος. Ο αυτοαποκαλούμενος ως δημοσιογράφος Άρης Πορτοσάλτε (οριστική διαγραφή του από την ΕΣΗΕΑ) δηλώνει σε εκπομπή της ΕΡΤ λίγες ημέρες μετά το δυστύχημα: "Αν μου επιτρέπετε, η θυσία είναι θυσία, έγινε, δυστυχώς. Έχω την αίσθηση ότι θα προχωρήσουμε εκτός κι αν έχουμε αποφασίσει να κλείσουμε τον ΟΣΕ και πεθάνουμε το τρένο στην Ελλάδα". Το πάντοτε εμετικό παπαγαλάκι της ΝΔ, αναφέρεται στην ανάγκη ανθρωπίνων θυσιών για την επίλυση προβλημάτων της κρατικής μηχανής. Βάσει αυτού του απάνθρωπου σκεπτικού, είναι ανάγκη επιτέλους να δοκιμαστούν με κάποιο τρόπο και οι αντοχές της αστυνομικής του φρουράς που δικαιούται από τον νόμο και κάνει χρήση της, έως ότου συμβεί το μοιραίο και ενισχυθεί με αυτό τον τρόπο η ασφάλεια των υπόλοιπων αλητών συνάδερφών του. Η εισαγγελέας του Αρείου Πάγου σε ενημέρωσή της από την Μαρία Καρυστιανού, μητέρα θύματος και Πρόεδρο του Συλλόγου θυμάτων του εγκλήματος των Τεμπών, της απαντά με ειρωνεία:" Τι να κάνουμε; Αυτά συμβαίνουν. Πάτε στην Εκκλησία να σας βοηθήσει. Κοιτάξτε μπροστά τη ζωή σας." Δεν είναι η πρώτη ούτε η τελευταία φορά που το κράτος δολοφονεί, χύνει κροκοδείλια δάκρυα, θολώνει τα νερά, προκαλεί, και αθωώνει τον εαυτό του στοχοποιώντας αποδιοπομπαίους τράγους, κατά σειρά. Συνεργοί του, η κατευθυνόμενη και αναμφισβήτητα μη ανεξάρτητη δικαιοσύνη και πολλοί ανεκδιήγητοι δημοσιογράφοι, οι οποίοι έχοντας καταστρατηγήσει κάθε όρο δημοσιογραφικής δεοντολογίας, και έχοντας πουλήσει την ηθική και την αξιοπρέπειά τους, μετατρέπονται σε φερέφωνα κομματικής παραπληροφόρησης. Όλοι μαζί τους συναποτελούν ένα σύστημα μαφιόζικων πρακτικών, το οποίο ταίζεται και μεγαλώνει από την διαφθορά και τα πάσης φύσεως συμφέροντα. Αφήνω για το τέλος την δήλωση ενός εκ των εκπροσώπων της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ελλάδας. Μία ημέρα πριν την μαύρη επέτειο συμπλήρωσης ενός χρόνου από το έγκλημα στα Τέμπη, ο Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου Ιερώνυμος δηλώνει μετά το τρισάγιο στη μνήμη των 57 θυμάτων, στον τόπο της τραγωδίας: "έναν κεκοιμημενο τον τιμάς πολύ με τη σιωπή και τη προσευχή, δεν τον τιμάς με τον θόρυβο". Την απάντηση την έδωσε χθες η Μάγδα Φύσσα στην μεγαλειώδη πανελλαδική απεργία:"Ζητούν από εμάς να είναι βουβός ο πόνος μας. Όχι! Ο πόνος δεν είναι βουβός. Έχει τόση δύναμη που μπορεί να γκρεμίσει βουνά. Να ραγίσει βουνά. Κάνουν πολύ μεγάλο λάθος γιατί δεν τον έχουν νιώσει. Εγώ τους εύχομαι να μην τον νιώσουν αλλά να μην υποτιμούν την οργή μας και τον πόνο μας. Κανείς τους". Ο Σεβασμιώτατος γνωρίζει πολύ καλά ότι μετά την Εσταύρωση του Ιησού Χριστού, οι Απόστολοί του διέδωσαν τις αξίες του Χριστιανισμού με τον λόγο τους και όχι με την σιωπή. Και μία τέτοια δήλωση σε καμία περίπτωση δεν εμπεριέχει τις αξίες που διδάσκει η Ορθοδοξία.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ

Είναι χρέος μας απέναντι στις μαυροφορεμένες μανάδες, απέναντι στους εαυτούς μας, τα εν δυνάμει θύματα της κρατικής μηχανής, το έγκλημα στα Τέμπη να μην ξεχαστεί. Παρά τα εμπόδια που θέτει η Κυβέρνηση για τον περιορισμό των αντιδράσεων, με την προκλητικά υπεράριθμη αστυνομική παρουσία στις πορείες διαμαρτυρίας, παρά τις απρόκλητες επιθέσεις των ένστολων τσογλανιών των ΜΑΤ, παρά τις απόπειρες καπελώματος και αμαύρωσης των κινητοποιήσεων από μία χούφτα ακραίων στοιχείων με καλυμμένα τα χαρακτηριστικά του προσώπου τους, οι αντιδράσεις είναι μαζικές και δυναμικές. Δεν πρόκειται να σωπάσουμε ποτέ μπροστά στην δολοφονία 57 συνανθρώπων μας. Η φωνή και η οργή μας θα καταλαγιάσει μόνο όταν λάμψει η αλήθεια και αποδοθεί δικαιοσύνη. Μέχρι τότε, φωτιά και θόρυβος.

*Ο Θεόδωρος Ρηγανάς είναι φοιτητής του Τμήματος Μαθηματικών του ΕΚΠΑ και απόφοιτος ΓΕΛ Σκιάθου

Η ΛΙΣΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΟΤΕ

1.Γιώργος Μπουρνάζης, 15 ετών 2.Αναστασία Παπαγγελή, 19 ετών 3.Θώμη Πλακιά, 20 ετών 4.Χρύσα Πλακιά, 20 ετών 5.Αναστασία Πλακιά, 20 ετών 6.Αναστάσιος Κουτσόπουλος, 21 ετών 7.Μαρία Θωμαή Ψαροπούλου, 21 ετών 8.Φραντσέσκα Μπέζα, 21 ετών 9.Γιώργος Παπάζογλου, 22 ετών 10.Ελένη Τσίντζα, 22 ετών 11.Ιορδάνης Αδαμάκης, 22 ετών 12.Κλαούντια Λάτα, 22 ετών 13.Αφροδίτη Τσιωμά, 23 ετών 14.Αγάπη Τσακλίδου, 23 ετών 15.Ιφιγένεια Μήτσκα, 23 ετών 16.Άγγελος Τηλκερίδης, 23 ετών 17.Ντένις Ρούτσι, 23 ετών 18.Κυπριανός Παπαϊωάννου, 23 ετών 19.Νικήτας Καραθεόδωρος, 23 ετών 20.Αναστασία Αδαμίδου, 24 ετών 21.Καλλιόπη Πορφυρίδου, 24 ετών 22.Δήμητρα-Ευαγγελία Καπετάνιου, 25 ετων 23.Ελισάβετ Χατζηβασιλείου, 26 ετών 24.Δημήτρης Ασλανίδης, 26 ετών 25.Νίκος Ναλμπάντης, 27 ετών 26.Σωτήρης Καραγεωργίου, 28 ετών 27.Ελπίδα Χούπα, 28 ετών 28.Γιάννης Καρασάββας, 28 ετών 29.Δημήτρης Οικού, 29 ετών 30.Παναγιώτης Χατζηχαραλάμπους, 29 ετών 31.Σοφία-Ελένη Ταχμαζίδου, 32 ετών 32.Δημήτρης Μασσάλης, 32 ετών 33.Βάιος Βλάχος, 34 ετών 34.Αθηνά Κατσάρα 34 ετών 35.Μοχάμεντ Εντρίς, 34 ετών 36.Σπύρος Βούλγαρης, 35 χρονών 37.Ιονέλ Κουλέλα, 35 ετών 38.Λένα Δουρμίκα, 39 ετών 39.Βάγια Μπλέκα, 42 ετών 40.Ιωάννης Βουτσινάς, 48 ετών 41.Ανδρέας Παυλίδης, 49 ετών 42.Μαρία Μουρτζάκη, 51 ετών 43.Βασίλειος-Κυριάκος Κώττας, 52 ετών 44.Βαγγέλης Μπουρνάζης, 54 ετών 45.Βασιλική Χλωρού, 55 ετών 46.Μαρία Εγούτ, 55 ετών 47.Γιάννης Τζοβάρας, 55 ετών 48.Χρυσούλα Κουκαριώτη, 56 ετών 49.Μαρία Μιάρη, 56 ετών 50.Γιώργος Φωτόπουλος, 57 ετών 51.Γιώργος Κουτσούμπας, 59 ετών 52.Παβλίνι Μπόζο, 62 ετών 53.Γιάννης Καριώτης, 63 ετών 54.Γιώργος Κυριακίδης, 67 ετών 55.Ευαγγελία Κουκαριώτη, 63 ετών 56.Σύριος μετανάστης ο οποίος ταυτοποιήθηκε μέσω δείγματος DNA που εστάλη από τον αδελφό του από την Ολλανδία. 57.Εριέττα 23 ετών αγνοείται. 1 χρόνο μετά, ο ελληνικός σιδηρόδρομος παραμένει επικίνδυνος.